Metamorfoza Elciunia

Witam po krótkiej przerwie! Dziś zajęłam się metamorfozą Elciuni. Przed - zdecydowanie stylowo. Masz ciekawy styl, podoba mi się. Wszystko do siebie pasuje.


Moja pierwsza stylizacja została zainspirowana dzięki tym butom, MUSZĘ je kupić! Jest ona prosta, składa się z czarnej marynarki i spódniczki, zostało to przełamane pomarańczową tuniką, która ma właśnie pasować do drewnianych obcasów.


Drugi mój pomysł jest delikatnie zainspirowany stylem na pensjonarkę, jednak zamiast długiej spódnicy są jeansowe spodnie, które dodają trochę nuty nowoczesności. Obowiązkowe są botki na wysokim obcasie, pasująca torebka, oraz dużo łańcuszków! Jak dla mnie prosty przepis na stylowe ubranie.


Mimo małej ilości dostępnych kosmetyków masz ciekawy makijaż. Ogólnie nie podoba się mi Twoja fryzura, może dlatego, że czasem sama mam taką szopę na głowie ;)


Jak już wspomniałam wcześniej, nie masz zbyt dużo kosmetyków, więc ciężko było zrobić mi coś totalnie innego niż Ty. Podkreśliłam oczy czarną kredką i delikatnie przeciągnęłam śliwkowym cieniem powiekę. Do tego mocno różowe usta. Zmieniłam fryzurę oraz kolor włosów, tak aby pasował do koloru brwi, oraz same brwi dałam trochę niżej.


Koniec! Co sądzisz o tej metamorfozie?

XOXO Bucikowa

Metamorfoza Nikolka2508

Dziś zawitałam do Nikoli. Ciekawa stylizacja, podoba się mi, mimo, że totalnie nie jest w moim stylu. Wszystko jest idealnie do siebie dopasowane, nic nie jest tu z racji przypadku.

W mojej pierwszej stylizacji zrobiłam sukieneczkę, z przeźroczystej niebieskiej bluzeczki, pod to dałam czarna "bogdanówkę" aby nie było prześwitów i do tego oczywiście czarna spódniczka plus pasek. Na dekolcie dość ciężki naszyjnik (!!!). Ciekawym motywem w całej stylizacji myślę że są podkolanówki do kozaków, które są na czarnych rajstopach. Jak dla mnie wygląda całkiem fajnie ;D

Druga propozycja to śliczna czarno złota sukienka w grube pasy, do tego długa marynarka, czarne ciężkie botki i łańcuszek. Strój prosty ale zdecydowanie nie nudny mimo przytłaczającej czerni. Chyba zainspirowałam samą siebie i kupię sobie sukienkę tego typu na sylwestra ;)

Bardzo się mi podoba makijaż, klasyczny! MEGA plus za to! We wcześniejszej metamorfozie skrytykowałam te sztuczne rzęsy, jednak tu jakoś wcale aż tak mi nie przeszkadzają, komponują się z całym makijażem.

W moim makijażu oczy są trochę mniej podkreślone, niż u Ciebie, może to właśnie przez brak tych sztucznych rzęs :) Makijaż powstał na bazie złotego cienia LUX, a na to zostały nałożone w różnych odcieniach cienie aby powstało smokey - eye (od białego przez srebrny do czarnego). Usta zrobiłam różowawe, przeciągnęłam je błyszczykiem. Dopełnieniem całego makijażu jest róż. Delikatnie rozjaśniłam włosy i... koniec :)

Haha, przyznam szczerze, że Twój makijaż podoba się mi bardziej niż mój ;D Czekam teraz na Twoją opinię, co myślisz o swojej metamorfozie!

XOXO Bucikowa